Sunday, August 31, 2008

Cinta Mati?

aku suka kat sOrg mamat ni..dulu dia syOk dkt aku,tp bebaru ni dia syOk kat sOrg awek ni!aku trluka laa kan..pya la aku syOk dgn-dia-syOk dgn aku,tetibe ada anasir yg x d undang lgsg dtg m'ganggu..ntah la,aku tOrai la utk terima kenyataan kan..mgkn ni ujian dr Tuhan utk aku,nak uji sejauh mana n seikhlas mana ksh syg aku pd mamat x guna ni..(ahakz,trasa diri ini kejam sekali..)tapi,persOalannya skrg,sampai bila aku mampu+harus brtahan??
~aku syg dia
~aku cinta dia
~aku ingin dia
~aku butuh dia
..dlm hati aku cuma ada dia..
aku kOmpius sbnrnya..kompius dgn perasaan aku sndr yg sumtyms aku t'amatla x phm n x mengerti..bila mO tamat??aku da naik fed-up!!aku x mampu,aku btOl2 x mampu buang perasaan ni,aku da try Ok..aku btOl2 da usaha,but still..i can't..i can't..tulun laa aku..
aku mengharap pada nasib baik dan takdir yg baik jerw skg ni..brharap masi laa ada sinar-sinar yg berkerlipan wat cinta aku ni(duhh..rs cam nak Puke!)..
kawan2,cinta aku ikhlas~even aku tau aku x punya peluang yg cerah..but still,hati ini ingin dia..

No comments: