Monday, June 6, 2011

Layak ke tidakkkkk??

aahhh,layak ke tidak aku ni??
rasa rendah diri la juga kan bila kelebihan2 luaran nan hakiki ni d banding2 kan..rasa mcm x sesuai pun ada..
hmmm..tiada sesiapa pun minta di lahirkan dengan serba kekurangan..untunglah korang2 yang cantik/ensem,mak bapak berharta..huhuhuhuhuhuhuh..tapi betul ka semua tu menjanjikan kebahagiaan??betul kah yang kaya dan cantik/hensem saja yang boleh memberi kebahagiaan dan masa depan yang cerah??
pada pendapat aku lah..pendapat aku ok..kalau setakat nak pasangan yang kaya raya dan ada rupa untuk menjamin masa depan,tidak ada salahnya..tapi kalau tidak ikhlas?kalau sekadar nakkan status orang kaya dan harta?aku rasa itu tidak cukup.itu tidak betul.itu tidak adil dan saksama.
Lahir dalam keluarga yang serba sederhana dan bercinta pula dengan sang pencinta yang lebih maju dan loaded memberi tekanan dan kadang2 keyakinan tu jatuh merundum cam saham2 yang tidak laku..adoilaaaah.dan of course rasa insecure tu sepanjang masa ada.
kalau lah aku kaya,pasti aku layak..hmmmmmm..

No comments: